Trevlig kväll...

Idag har det var en grymt skön ledig dag! Har inte haft en helledig dag på länge känns det som.. Sov till 10.15.. Sen låg jag kvar och dega i sängen lääänge, åt lite frukost, kika på O.C.. Tjöta med lisa på facebook, sen käka jag lite kyllinggryta, kolla recept på semlor... Har jag berättat att dom har mors dag, alla hjärtans dag och semledagen på söndag! Vill göra egna semlor, vore kul att testa.. Har inte sett till en ända semla än :S blir nästan rädd :P Vid fem-tiden var jag nere på byn, mötte upp julia.. Sen träffa vi Ylva och Alex, två av de svenskarna vi spela biljard med i söndags och vi hade askul, satt och fika och tjöta i nästan tre timmar.. Blir nog spelkväll med dom på söndag! Kul! Fick jobb imorrn också, meny sletten 7.30-15.30.. perfekt tid.. Sen är det bara dubbeljobb på lördag och sen ledig söndag :) Blivit bra timmar dessa två veckor.. Förra blev det 48 tror jag och denna runt 44, goodie... Är rätt lite på kontot nu så det blir bra :) Sen skulle jonathan flyga lite folk till bergen på tisdag så han ska vi underhålla på tisdag, är ledig som det ser ut nu så det blir bra :D

Sen skulle jag skicka blommor till mormor, men då var det blomsterförbud så jag skulle skicka nalle o chocklad.. Men nu är hon hemma på permission så hon fick det hem till sig, blev blommor och en nalle som reprensenterar mig som inte kan vara hos henne! Hoppas verkligen hon blir bättre!! Älskar henne! Skönt att hon har massa andra hos henne hela tiden :)

Nu ska jag sova.. Måste få mina timmar :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh nej! vad är det med Irma? :/

Hoppas hon bättrar sig vad det nu är!

2010-02-12 @ 13:50:30
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0