The shoop shoop song!!

Den körde jag o julia på såpass högt innan högtalarna på datorn börja brusa och det gör det ganska snabvbt så vi fick ta till ton själva och jag kan bara säga, Fy fan va det lät :P Men kul hade vi! Jag försökte göra nudlar o kyllingwok, blev väl sisådär men smaka hyffsat gött.. Sen såg jag på stockholm boogie, rätt skön film, hoffmaestro har rätt skön musik :) Och kan meddela man träffar och ser så mycket roligt folk här :P Idag hade vi varetellning för andra gången i år på 7-eleven. För idag hade vi ägarbyte.. Sen vid två skulle jag jobba kvar en timme och jag, silje o alex stod o fyllde i timelister och då var papprena slut och jag fatta inte vad henrik mena och sen börjad det pipa, och jag bara säger högt och irriterat, Men vad är det som piper??!! Och henrik bara skratta åt mitt lilla utbrott :P Det va vaskmaskinen :P Sen sms:a jag med marre förut, hon är saknad! Känns konstigt att inte va hemma när hon kommer hem, var ju massa månader sen jag såg henne, vi har massor att prata om! Ja, händer nu då, duscha lite, kolla någon mer film? Ja det låter bra, så får det bli! Fick lite goda råd av min bror o syster ;) dom är allt bra att ha! Ja det var väl allt från mig.. Råka smsa mamma igår vid tiolv och fråga efter brorsans irlandnummer och hon svara, lilla gumman, vet du vad klockan är? :P haha.. Men numret fick jag allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0