Söndag...

Hela denna veckan har vart riktigt bra :) började förra söndagen då jag o julia träffade lite nytt gott folk och spela biljard (så sjukt kul) den biljardhallen va riktigt stor också.. På måndagen jobbade jag 14-19, på kvällen åkte jag hem till kay, en jobbarkompis på meny, vi laga jättegod mat och bara tjöta och kolla på film.. Tisdagen var det jobb tidigt 07-14, gick riktigt bra :) sen gick jag ner på byn och gick i affärer :) alltid kul! Sen skulle jag o julia ha myskväll, men så hade dom inte kvar den filmen vi kollat in på 7-eleven.. Så jag kommer inte ihåg vad vi gjorde :P Onsdagen jobb 7-eleven 07-15, jobba en timme extra för petter skulle till legen (som för oss i sverige också kalals läkaren). Jag, Petter och silje va på jobb samtidigt ett tag och vi hade skitkul :P sen laga jag bollar denna dagen på jobbet och dom blev NYDELIGA!! Lite skrynkliga dock, men whatafuck!

Torsdagen var jag ledig och ohh så skönt det var, hade jobbat ganska många dagar i följd.. Jag o josefin hade lite bus för oss innan jag gick ner till byn också, hehe..  Sen på eftermiddagen/kvällen gick jag o julia o fika med ylva och alex och det va skitkul, skratta gott.. Satt o tjöta till fiket stängde.. Fredagen var det jobb på meny sletten, en helvetes dag! Alla kunder var skitsura,, en kärring skulle haft spö och en kongekrabbeklo uppkörd i fel ingång (kongeklo är riktigt vassa och sjukt stora, så ja, det skulle göra ont!) Efter fått va hemma med brudarna i sambolivet så tog vi följe till byn, dom skulle träffa felicia och jag skulle käka med en annan jobbarkompis från meny, så kul att ha lite annat folk o hänga med :) riktigt trevligt, käka kinamat :) Sen var det jobb igår på meny oasen, äckligt mycket folk, var att göra konstant från 10-18.. Helt otroligt vad folk handlar! Sen hem en timme, käka och sen vidare på jobb 20.30-05 och idag är jag välförtjänt ledig..

Jag och Julia gör semlor :D men degen jäser inte :( sen måste vi köpa mer grädde, men spänannde är det, har aldrig gjort egna semlor.. Dom har inga riktiga här i norge.. Dom har med sylt i eller nått.. BLÄ säger vi till det.. Ikväll ska vi nog hänga med svenskgänget :D KUL! Och idag döps mitt tredje kusinbarn, linda och marcus barn, Oscar :) Synd att inte få se det.. Sen har OS börjat, ska försöka följa lite på svtplay, gillar freestyle mest, så jäkla häftigt! Nästa vecka har jag inget jobb tisdag, onsdag och fredag som det ser ut nu.. Och helt random kommer jonatahan och säger (alias julia o jossans, hmm syssling, kan va kusin, dom har helt henkelt för många släktingar, janes unge, eller är det sussie?, skitsamma) Han skulle flyga ett gäng till bergen på tisdag, så då blir det förmodligen häng med honom.. Och syrran, visa mamma dom här bidlerna, så ser det ofta ut i mitt rum.. men ska storstäda sen.. Det här är att ta i.. Men orka ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0