Mm så gött...

Såhär har jag tillbringat en timme.. Legat och njutit av solen..


Va grym och gjorde scones till frukost.. En dålig sak är att det känns som jag håller på att bli förkyld.. Jobba dubbelt igår och det gick fint.. Mercedes och sandra kom och titta in :) Trevligt! Sen var det en full och härlig kille som fick hicka när han skulle beställa, både jag och han skratta smått hysteriskt..

Idag har jag pratat med min ömma moder.. Hon hade träffat elin, hennes mamma och fredrik när hon skjutsat syrran till tåget och dom hade bytt nummet och en massa grejjs :) mamma trodde det skulle bli jättebra så jag är bara glad... Ska städa och fixa nu imorrn... Ska iväg på jobb sen 17-22.. Imorrn är jag ledig! Så skönt! Kan meddela att min syster är grym och gjorde jättebra ifrån sig på tjejvasan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0