Lämna det bakomflutna framför dig...

Har haft en go dag på jobbet, härliga kunder och jag har känt mig riktigt effektiv.. Sen sista timmen hade jag sällskap av alex och petter.. Sen gick jag hem och sedan ut igen för att ta lite kort.. Sen har jag även gjort semlor idag och dom va JÄTTEGODA, det som inte var bra med dom var att dom blev riktigt fula! HAHAH! Men det är insidan som räknas.. Är sjukt stolt över mig själv.. Nu tänkte jag slänga upp en salig blandning av lite kort.. Kul va?

















Goa minnen!























Tack o hejj! Ska nog se på någon film innan jag nannar! Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Sis

Tjaa! Snåla lite med grädden där eller?! Vart är fluffet ;) men såg riktigt gott ut, du kan få ett nytt försök när du kommer hem! =) Kramar!

2010-02-23 @ 23:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0