Jag har nekat!!

Så himla kul på jobbet, kom in tre killar, så säger den ena en snus och jag går o hämtar och sen ber jag honom om legg.. Kan meddela att killen ser skitnervös ut och säger att han glömt det :P haha! Burn! Så gjorde jag på två stycken.. Sen när petter kom gjorde han samma sak, sen stod vi där och skratta åt dom :P haha.. Jag, petter o silje va på jobb alla tre ett tag och det va riktigt mysigt.. Sen tidigare på dagen kom alex och hans kalmarkompis och tjöta lite.. Alex skulle visa honom vart han jobbade.. Imorrn är jag ledig och det ska bli så jävla skönt.. Och fredag också.. Sen på lördag ska jag jobba dubbelt..

Och nu ska jag laga sjukt go mat som vi gjorde hemma hos kay i måndags.. En kyllinggryta med ris.. Så krämigt o gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0