Irriterande...

Är ledig idag och det är skönt!! Julia var också det :) roligt! Vi ska nog till IKEA en sväng och kika lite.. Gå i lite affärer också kanske :D Men nu på morgonkvisten skulle jag passa på att boka biljetter, hittade tur/retur för 398 nok.. Skitbra! Men sen skulle man ha bankID och så stod det tryck på länken bestill bankID här, lätt att göra det när det inte ens finns en länk som heter så!! Fuck.. Måste antagligen ner till byn och fixa det först! BLÄ!! Vill bara få bokat dom där jävla biljetterna! Hoppas dom finns kvar ikväll.. Annars kommer jag bli förbannad.. Nu ska jag gå och duscha och sen avnujta en härlig ledig dag.. Imorrn ska jag på personalmöte :D vuxet va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0