Helgen i ett litet inlägg...

Torsdagen innehöll jobb, personalmöte och käk på peppes (gratis mat är fina grejjer!) mycket information att ta in, tex när man jobbar själv måste man låsa dörren och ringa till ett annat 7-eleven och säga att man är på toa.. Pga rånrisken.. Är tydligen ett rån i Bergen varje dag, är glad att jag inte är i oslo där det är 3 per dag.. På fredagen jobbade jag 15.30-21.45, hade kollat listan på vilka som jobba och jag va rätt otaggad på jobb, men så möter jag alla godingar!! Mercedes, sandra, kay, camilla, lina, vidar, ja jösses, dom va många! Så jag hade en riktigt trevlig vakt! Sen var det bara att duscha när jag kom hem och ner i säng..

Klockan 05.20 ringde alarmet och jag fick lämna min varma sköna säng.. Jobba ¨på 7-eleven och morgonen började minst sagt märkligt.. Men efter det blev det bättre :) Blir så förbannad när dom beställt så sjukt mkt varor och vårt lager ÄR litet! Man måste flytta saker för att ta sig fram eller för att bara komma till en annan grejj, helt otroligt.. Sånt kan få mig att bli irriterad..

Kvällen blev kalasbra iaf, jag, julia & josefin begav oss hem till ölva, alex och kalle.. Vi hade melodifestivalen kik och vi alla var i upplösningstillstånd åt de blå männen, hur dåliga en del var och kanske för att timoteij givk vidare direkt till final.. hade rätt låga förväntningar men låten var helt okej, min första tanke var sarek! Och när jag kollade aftonbladet igår kväll såg jag att dom blivit misstänkta för plagiat.. Men det bästa var ju när dom gjode introt till sex and the city, jag satt och bara skratta! Va klockrent! Christin är så rolig ibland.. Kvällen i ära var felicia och hennes kompis moa med.. men dom drog ganska tidigt :( Vi andra dansa, spela plump och hade allmänt kul! Sen kom Li hem också, kalles flickvän så hon följde med ut.. Det blev exodus, för där kommer alla in.. Sagt att vara byns fjortisställe men om man är ett skönt gäng innan gör inte det något.. Träffa en som jobba på meny oasen, kul :) Och på vägen dit haffa jag två som brukar handla på 7-eleven..

Inte lika kul och somna vid halv fyra och gå upp tjugo över fem.. Men det gick jäkligt bra.. Va jäkligt trött igår kväll.. Kul på jobbet när sverige tagit guld och brons och norge sjäva hamnat utanför pallen och sedan skyllt detta på svensken, tönt!

Idag är jag ledig och det va skönt.. Ska nog till julias jobb med ylva o alex och hälsa på, för nått måste man ju göra... Kom typ 1 dm snö igår men den ser ut att ha slaskats bort redan.. fattar knappt hur mkt snö det är hemma, som när man va liten och blev insnöad.. Har hört att skolan har vart stängd nu också.. Över en halvmeter snö, galet!! Vill se lite!

Nu ska jag duscha, kanske kan få lite bilder från julia.. Skriver mer en annan dag!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0