Fredagsmys!

Nu har vi nått toppen på norskberget!! Nu är vi nästan fullbordade noskar.. Vi har nämligen beställt pizza från peppes med BUD!! Känns som man alltid ser den bilen ute och köra.. Vi ska ha lite mys innan josefin & patrick flyttar ut, julia ska ju också åka, men hon kommer ju tillbaka :D härligt!!

Har vart en har vart en mattande dag på jobbet.. Skolklasser som kommer med sina koder för gratis varmdryck och varenda ungjävel ska ha kakao.. Sen tog det slut, och då kommer självklart barnet som är mer efter än en snigel och frågar, vaddå slut? Jag svarar den har tagit slut, det har vart så många som köpt kakao så vi har inget kvar och han står ändå två minuter och frågar om det är slut!! hallå? förstå!!! Sen var det en virrig tant som skulle ta ut pengar och det gick inte för hon hade bara 20 kr på kortet.. Även hon fattade inte.. Hon sa att hon behövde pengar för hon skulle på julbord, jag frågade om hon skulle på julbord nu i februari och om det inte var ngt annat hon skulle på, men nej, hon skulle på julbord! Verkligen snurrig!!'

Imorrn ska jag jobba dubbelt på 7-eleven.. 07-14 och sen 21-05.. Efter det söndag 17-22 tror jag.. sen på måndag är jag ledig :) och då kommer även dom två nya själarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0