Flummigt, ett passande ord för dagen...

Idag jobbade jag 7-14 på 7-eleven, en go vakt tycker jag :) lagom mycket att göra.. När jag stod och fixa en kaffe kommer en kille in bakom disken och tar upp dom arbetsmattorna vi står på och jag bara kollar på honom och undrar va fan han håller på med.. Sen såg det ut som att dom var så rena när han la tillbaka dom... Sen kom en till kille in och då såg jag att dom bytte ut mattorna (killarna var från ett företag som hämtar mattorna, mopparna en gång i veckan och vaskar för oss) Jag sa till honom att jag undra vad dom höll på med men sedan fattat att dom höll på att byta mattor :P Och vet ni vad som hände sen???!! MR madan bergen kommer och köper kaffe.. Haha nu har han lyckats vara på mina tre olika jobb :P så het är vad han är :P grr.. Sen var jag på stan och hälsa på tre olika stammisar på 7-eleven, sånt får mig på bra humör :P Orkar inte skriva mer nu :P men haha oj va kul jag har,.. Har vart på sånt där humör då man inte kan sluta flina.. är i ett tillstånd då jag måste sysslesätta mig med saker för att inte kunna tänka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0