En kall morgon!

Ligger här i sängen och kikar ut genom fönstret, ser äckligt kallt ut och om sisådär 20 minuter ska jag pallra mig till jobbet, alex hann med att säga att det va inventering igen, inte roligt! Bara för vi ska ha ägarbyte idag, lite sorgligt att henrik ska sluta.. Igår jobba jag på meny, jobbade med sandra o mercedes, sjukt härliga tjejer! Man kan bara skratta :P Sen blev det stresssigt, för mkt folk på två personer samtidigt som allt skulle städas, kan säga att Mr. Madam Bergen va där också, så sjukt het är han! Sen va även vakten där... Vi blev en halvtimme sena och missa därför två bussar, så vi gick upp till en annan hållplats och tog en buss därifrån, runt 23 var jag hemma igen.. Nu ska jag borsta tänderna :) efter jobbet idag ska jag nog bara hem och bara va :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag saknar dig baby! <3 tack för att du finns.

2010-02-03 @ 09:26:02
URL: http://tankarnasomsnurrar.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: åh vad bra att det har kommit fram :D :D tyvärr hade jag inte så mycket att skriva men ;P haha! bra att det har kommit fram iaf.

2010-02-03 @ 10:12:43
URL: http://tankarnasomsnurrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0