Är förvirrad...

Gårdagen var upp och ner.. Började bra, sen gick det skit med semlorna, sen var det bra igen och sen var det rent åt helvete.. Men ville inte va hemma så jag följde med julia hem till ylva, alex och kalle där även felicia var med :) Hade en helt otroligt rolig kväll! Skäms nästan över det.. Men var så skönt att ha något annat och tänka på.. Dom hade en underbart fin lägenhet! Vi spela plump till klockan var 12! Var så himla kul.. Kommer ihåg när jag va liten och alltid tjata på brorsan och hans flickvän therese och spela :P (jobbig lillasyster kan man tänka sig)... Detta får vi verkligen göra om :D kan nog bli biljard i veckan också.. Måste se alex förlora igen! Det var en fröjd att se :P

Såg att jag fick jobb på meny sletten tis och fredag, jäklgt bra, men hade hellre tagit onsdag än tisdag ifall jonathan skulle komma, var tidig vakt så det var skönt.. Jobbar 6 dagar denna vecka, men är bara uppe i 39 timmar :/ känns lite segt, kunde man jobbigt några fler timmar en dag och vart ledig en dag till.. Menmen.. Bara att ta tag i det.. Blir en lugn start på veckan idag med jobb mellan 14-19.. Ska nog äta något nu innan jobb.. Lyssnar på magnus uggla, gillar hans texter :) dom lugna låtarna är riktigt bra, tex utandig och kan det va kärlek?

Tänker på er alla där hemma.. Kram!

Kommentarer
Postat av: B1

Hörde vad som hänt.. Förjävligt är vad det är! kan inte ens föreställa mig hur det känns för dig därborta.



Tänker på dig även om det inte hjälper ett dugg :/

Puss på dig B2!

2010-02-15 @ 16:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0