Lusia...

Idag är det 13 december och min 7-dagars vecka med jobb är över och denna vecka är det bara fem dagar.. Helgen har vart mysig! I lördags var jag på bio med sandra, såg due date, sjukt kul film! Efter det käka vi currywurst och mormorssaft :) Söndagen var det jobb, bara jag o mercedes ute i disken.. Sen trodde jag att jag slängt min grejj som gör att jag kommer in i alla dörrar så jag letar igenom alla soppåsar och sen går jag in till erling och sedan hade jag tydligen lagt den inne på kontoret :P Sedan åkte jag mercedes o trond in till byn o käka på dollys, ylva o fredrik blev med också :) väldigt trevligt :) Sen såg jag att sverige slått norskarna i handboll :D wihooo

Veckan som kommer:

Måndag: Slappa, tvätta, jobb 16-15-21.45
Tis:        Jobb 8-16.15, hänga med ylva som fyller år.. Middag med kollektivet
Ons:      Jobb 13-21.45
Tors:      Jobb kommer inte ihåg vilken tid :P
Fre:        Jobb 7-14 sen hyra bil, hämta säng
Lör:        Julbord med gänget

Ha det fint..


Kommentarer
Postat av: chGrinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 19:37:45
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0