Lugn helg...

Det har blivit en väldigt lugn och skön helg.. I fredags var det mysstämning på jobb, skämtsamt o härligt.. Slutade tvåmen stannande kvar för jag och mercedes hade fått varorna vi beställt :) Så vi busa ute på lagret, gömde oss i kartonger o skrämde folk :P Jag var väldigt trött också för kvällen innan hade vi haft kundekväll på jobbet, och det är väldigt populärt! på 1 ½ timme sålde vi 878 kg pinnekjött, vilket utgjorde 106000 i omsättning!! Har aldrig sett så mycket folk på så kort tid :P Så hamna i säng kl ett ochupp på jobb sju.. På fredagkvällen blev det chill hos killarna o deras nya place... Sen fick vi reda på att ROBYN ska spela i bergen 17 mars, och biljetterna skulle släppas 10.00 på lördagen och dom tog slut på en timme :( så jävla tråkigt... Men verkade som de bara sålde 1500 biljetter och det är pinsamt lite för en så stor artist.. Så vi får väl se.. Lördagen hade jag heldag med Ölva.. Vi var på ikea, åt pölse, va på ica maxi och köpte wienerpölse o massa gott och åkte hem till ylva och hade en sjukt mysigt kväll, kolla film, tjöta om allt o inget, kollade in massa gamla bilder :P

Idag har jag bara slappat, stickat, ätit mat, tvättat kläder.. Nu laddar jag upp inför jobb mån-sön och mina 53 timmar! Sen är det bara en och en halv vecka tills jag ska hem o ha juuuuuulmys!!!

Sen funderar jag starkt på att klippa lugg igen :P

och sen är jag sjukt sugen på att köpa en fjellräven jacka, dom håller nog sjukt länge, men 2200 känns mycket, sponsring som julklapp pappa? Visst är den finfin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0