En stjärna lyser så klar...

Om exakt ett dygn så slutar jag på jobb och ska byta om för att ta mig till tågstation och bege mig hemåt för julfirande :) Längtar såå! Ska bli skönt med en liten paus från jobbet och bara få vara ledig, men det lär väl bli stressig ändå.. Ska bli så skönt att få fixa håret :) det är fruktansvärt slitet nu.. Syrran kommer bli arg på mig :P hihi.. Saknar att bråka med henne.. Har inte fattat att mormor inte är med i år, missade de sista två månadera, annandag jul var sista gången jag såg henne... Måste vara ännu svårare för er som är hemma..

Sätter fem spänn på att jag kommer glömma något viktigt här :P och så mkt packat har det inte blivit.. allt görs bättre under lite press (sagt av min kloka marre)...

Nu ska jag sova och ladda inför lillelillejuleafton! Vi ses snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0