Solen skiner i bergen...

Har vart en nydelig dag :) Jobbade på 7-eleven 7-15 och varorna kom och allt var frid och fröjd.. sen kommer killen som byter mattor, ungefär en kvart senare kommer en kund med sitt barnbarn och ungjäveln spyr så det luktar pyton i hela butiken, suck! Sen trodde en kund jag pika honom när jag rekomendera en större red bull, han bara, ser jag så trött ut :O, stackare.. Sen efter jobbet gick jag hemåt, mötte grannen vår och fick se hur det såg ut i deras lägenhet.. Den var så lik men ändå så olik våran.. Sen gick jag och julia ner på byn och käka glass och tjöta.. Sen var vi och kolla på ett rum i ett kollektiv.. Killen va rätt skön, men han skulle flytta ut och lägenheten var väl inte jättebra, men allt duger ju.. Sen kolla vi på skor och sen handla vi och gick hem och laga mat :) mysigt.. Jag har vart så virrrig över att åka hem, ena stunden känns det bra och andra fattar jag inte vad jag ska hem och göra.. Blir så irriterad på mig själv... Aja, nu ska jag städa mitt rum och ta några bilder till annonsen.. Imorrn skulle vi ha mys med ylva o alex men nu skulle ylva jobba :( får se hur det blir, kanske kan bli poker hos grannarna.. Men ska iaf till alex jobb och prova en adidas tröja :) Och hälsa på mina godingar på meny oasen. har inte vart där på jättelänge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0