Inväntar dagens jobb..

Ja, nu väntar jag bara på att börja jobba, ska jobba pissnisse tiden 15-23, fast idag kommer silje vid 18 :) så jag slipper jobba själv hela tiden iaf.. Sen imorrn är det jobb 12-18 och sen på söndag måste jag nog va med på varetellning.. Är 100 % övertid på ´det, så det kanske är värt det.. Skulle förhoppningsvis bara ta tre timmar.. Annars kan jag bara säga att jag ska jobba på 7-eleven.. Är så sugen på att spela kubb också.. Och nästa vecka jobbar jag tider som inte jag gillar.. Blir ingen tid till att umgås med folk.. Det är det som är det tråkiga med 7-eleven, man kan få jobba precis när som helst..

Gårdagen gick väl helt okej på jobb, såg förjävligt ut när jag kom så det första jag fick göra var att städa iordning, hatar att jobba när det ser ut som hej kom och hjälp mig.. Sen hyrde jag med mig the ramen girl med brittany murphy, fast den var inte så jättebra.. Det var så kul, det kom en kund hyrde en film och efter två timmar kom han tillbaka, hyrde en ny som va tömma tunnor och jag ska att den va skitkul, två timmar senare var han tillbaka igen och han va så nöjd så :D haha kulkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0