Frågan är svaret! Dagen har vart bra...

Morgon började lite bumpigt.. Var jättetrött när jag kom till jobbet, för lite sömn antar jag... Igår var det kul också, såg en massa bekanta! Älskar att hälsa på folk, stocke var o handla på sletten, saknar den "mannen" haha.. Sen var kunden som fnissar och stammar där och köpte ytterfilé av storfe.. Sen på 7-eleven gjorde jag kaffe och jag fråga en massa till en som tydligen är lite kändis i norge :p pinsam måste man få va! Men idag på jobbet kom en gubbe som skulle laga kaffemaskinen.. Och innan har varorna kommit som vi nästan hunnit få undan.. Sedan kommer dom som byter mattorna, loomis och coca-cola leveransen, då var det liv i loppan vill jag lova.. Sen gjorde jag en pinsam sak till, jag skulle in på kontoret och lämna några papper till Rex och då sitter det en kille där och jag bara oj, förlåt, stör jag, men det gjorde jag inte och så frågar jag om det är arbetsintervju och sen när jag går ut och frågar alex vem det var så var det tydligen köpmannen från en 7-eleven nere i byn.. :P

Sen den sista timmen blev jag väldigt fnissig, ibland fattar jag inte vad som händer med mig :P Jaja, efter jobbet gick jag hem o laga mat, sen gick jag ner till vektertorget och va på spinning, ett ganska roligt pass, påvägen ner mötte jag göteborgarn med hans kompisar, man ser verkligen hur endel passar med varandra :) Sen handla jag lite och sedan hem.. Nu ska det duschas och sen sovas.. Kösss!


Jag i mitt älskade Sandviken, Bergen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0