Sitter och lyssnar på julmusik...

Det är mörkt, dystert och regingt ute så jag sitter här inne och myser med en varm kopp oboy och lite julmusik.. Ska kolla på grey's anatomy :) mycket bra serie det där! Sen ska jag leta upp ett bra hostel och sen plugga in vad man behöver veta, sen måste jag börja kika på vad som ska tvättas och sånt.. Måste köpa basvaror och sånt med.. Ska umgås lite med pappa nu i veckan också eftersom han pyser i helgen och sen i nästa vecka ska han på weekend till sardinien :) Kanske kan bli efter jobbet på ons eller torsdag förmiddag/dag :) Idag blir det skivstångspass, kanske sista på friskis i lidköping på ett tag, vet inte om jag hinner nästa vecka, så typiskt att ett grymt bra spinningpass ligger samtidigt.. Hon vikarierade för marina igår och jösses vilken bra musik!! Jag hade ett dumt leende på läpparna hela passet igenom.. Sen på kvällen var jag hos syrran och kollade på sex and the city.. 

Igår bokade jag även bussbiljetter till bergen.. Allt kommer typ ta ett dygn, kommer bli tre timmarsstopp i göteborg och i oslo.. Lite skönt så man får sträcka på benen och käka lite.. Blir nattbuss mellan oslo och bergen så jag kan sova lite.. Frågan är om man ska ta med sig kudde eller om det tar för stor plats.. men sin egna kudde är ju så gött :P 

 Sommar 2009, mmm!


Kommentarer
Postat av: Lisa

sardinen? :O jäses!

2009-09-22 @ 13:24:53
URL: http://lesalisa.blogg.se/
Postat av: Mellis

åh vad kul att det verkligen fixar sig för dig. snart är du iväg och jag hoppas du får ditt äventyr :D



åh jag bara älskar den här bilden från i somras. Härliga Måndax :)

2009-09-22 @ 16:16:18
Postat av: Anna

Hej LisFis ;) Kommer du ikväll? Btw har jag lagt upp ett kort på dig på min blogg! Hahah! Hör av dig. Puss

2009-09-25 @ 14:00:58
URL: http://pimpmypickles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0