Sista inlägget på svensk mark...

Kanske.. Nu är det mesta nerpackat och jag jan meddela att det vart en helveteskväll! Vill inte uppleva detta igen, hade vart okej om man hade fått ta med sig obegränsat med väskor, men går typ bara att ha två.. Det har inte vart lätt och det har blivit många tårar idag, ikväll på grund av väskskiten, vill bara komma iväg.. Nu tänker jag på småsaker mest.. Men det som spökar är att typ bussarna inte kommer komma eller nått eller att det är ngt fel på mina biljetter.. Hemska tanke..

Nu måste jag få sömn för mina svullna ögonlock, klockan är ställd på 05.30.. Ha det toppen alla jag känner och ni andra med.. Och hoppas pappa får en härlig semester :D Hej då, ha det som dom säger i norge ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Lisfis, kan man få en uppdate om hur lilla du har det? :) Ha det suveränis! Pusss

2009-10-05 @ 13:23:26
URL: http://pimpmypickles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0