September med solsken...

Det som gör att jag sitter inne och inte ute är alla dessa förbannade spindlar! Jag kommer få hjärtstopp om dessa små äckliga saker inte slutar förstöra mitt liv.. Kanske låter som ett litet och töntigt problem, men jag ogillar dom så starkt! Filmen igår var svår och säga vad man tyckte om den... Det snurra bra rejält i huvudet efter, men om man tänker efter så var den riktigt bra.. tror jag :P Men något som förvånade mig var att textremsan var gul, hela filmen :S haha! Men jo, den va nog bra förresten :P aja.. Idag blir det iaf lite träning, ett psinningpass.. Skulle laga lite köttfärssås och så fanns det ingen lök hemma :( sad so sad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0