Roadtrip med matilda...

Var sällskap till matilda som skulle kolla på träningsskor i skövde :) och hon hittade mycket riktigt ett par, blev ett par springskor.. Sen köpte hon även lite annat smått och gott.. .Själv provade jag en topp från vila som va på rea, både bra och dåligt att den såg tokig ut på, tur för jag spara dom pengarna ^^ Sen köpte vi varsin korv och en cola och det gick nog rakt upp i huvudet, vi tjöta och skratta i massor hela vägen hem! Sjukt kul!! Nu blir det packning inför helgen :) för imorrn ska jag, marre och matilda till eskilstuna :D wohoo! Ska bli kul!! Sen idag ska jag även på ua-möte och sen spinning, janne har den :D längtat hela sommaren... Blir irrterad för mötet, ska ha ett sammarbete med aktiespararna och så ska en från riksgälden komma och han kunde bara 1 oktober och v 43 och så ska det stänmma in med ett studiebesök i evangemangshallen och dom har inte fått något datum än och alla tjötar från olika håll!! Får panik, ingen fattar ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0