Mazel tov...

Det blev en trevlig kväll :) Mys hemma hos anna, sen bowlingen som jag kamma hem :D tack o lov.. Sen blev det lite dans och sen dog min mobil i alltihopa.. Sjukt jobbigt när man inte har nummer till dom som man behöver.. Som tur va hitta jag mattias som hade matildas nummer.. Marre fick gå upp på scen på bowlinghallen, eller mariette som hon kallades.. Dom sjöng en sång för hon skulle till hawaii.. Sen påväg mot gabriels så skulle vi kolla om vi kom in på stadt och det va lätt som en plättlätt.. Vi sa bara hej till vakterna och sen när vi kom till entrén vände vi :P Måste säga att det va en sjukt snygg kille på bowlinghallen också-- Undra vem han va :P Sen träffa jag en kompis utanför gabriels och dom andra gick upp.-. Så var det 40 kr i inträde..  Så jag va bara uppe o vände för dom kanske inte skulle stanna så länge och jag ville inte vänta själv på bussen så jag åkte hem med matilad ist.. Gött o slippa bussen också, men blöev sjukt arg på idioterna i entrén som inte ville ge mig 40 kr tillbaka! Fuck that shit! Nu ska jag soooova! Trevlig kväll kan man tycka ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0