Män som hatar kvinnor...

Igår blev det slappdag rakt igenom... Låg framför tv:n med mor och syster och kollade på idol och sen tittade vi på filmen vi hade iaf tur med vädret igen.. Men idol, man sitter bara och skrattar, när det väl kommer en bra blir man helt förtrollad :) kul sånt där.. Sen åkte jag, syrran och matilda in till stan, vi lämna syrran i hennes lägenhet och vi åkte och tränade :) blev ett skivstångspass :) Sen hem för att kika på ensam mamma söker.. Efter det tittade jag på filmen, män som hatar kvinnor som alla har sagt va så bra och jag kan bara instämma, den va riktigt bra :) men ibland blev den lite för magstark och jag är inte så känslig egentligen.. Men absolut värd att se, verkligen :) Idag händer inget kul på dagen, blir väl degning framför sex and the city.. Har lite ont i magen så jag får det har jag bestämt.. Blir lite spinning sen vid halv sex iaf :) Have a great day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0