Letar efter lägenhet...

Eller boende över huvudtaget :) För nu är norge nära, jobb på adecco är ordnat. Riktigt med vad vet jag inte än, men dom lovade att ordna! Jag och julia ska upp till kontoret när vi kommer dit.. Så just nu kikar jag på buss och tåg resor till bergen.. För pappa tyckte flyg lät dumt och dyrt och det kan han nog ha rätt i.. Måste köpa höststövlar och gummistövlar innan jag åker också.. Det svåra är att hitta ett bra boende bara, inte lätt när man inte gjort det förut, speciellt när det är i ett helt annat land.. Men det är så spännande samtidigt :)

Sen i eftermiddag blir det skivstångspass, sen ikväll kolla på idol.. Imorrn blir det jobb och kanske sista dagen jag träffar marre på ett halvår.. Känns riktigt skumt vill jag lova.. Men det är skönt att jag inte är hemma, för då skulle det nog kännas ännu mer konstigt.. Sen slog mig tanken igår när jag va hemma hos pappa en sväng.. Tänk om det blir så (vilket jag nästan tror) att jag inte kommer hem över jul, om det liksom bara blir tre-fyra dagar.. Då är det ju ingen ide... Börja nästan gråta av tanken.. Julen betyder mycket för mig.. Tänk om jag inte är hemma när min kusin Linda får sin lilla baby.. Vad mycket man missar men samtidigt vad mycket man får uppleva :D Men man överlever det mesta..

 Det man inte dör av blir man starkare av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0