Kan inte hålla tillbaka...

När jag satte mig i bilen in till stan så var tårarna nära, men jag hann samla mig.. Gick en sväng på stan och var sen o hälsa på syrran på jobbet innan jag åkte hem till marre.. Satte mig med bettan på övervåningen eftersom marre o matilda inte hade kommit hem än.. Självklart började jag gråta, känns så jobbigt att prata om det, har inte fattat det än, men när jag såg resväskorna börja jag inse vad som komma skall.. Vi hade en mysig kväll med god mat, mycket tjöt och många skratt.. Kan verkligen va mig själv med dessa töser! Matilda ska ju iväg på en reseledarutbildning i spanien i fyra veckor i november.. Skojj för henne :) Och på fredag åker marre till hawaii för 6 mån!!! Kommer bli sjukt konstigt... Saknar henne redan.. Sen kommer hon va på andra sidan jorden när hon alltid vart en kvart ifrån mig... Tacka vet jag dagens samhälle, facebook, mobil, internet över huvudtaget :P
Blev inget riktigt avsked, tack o lov, för imorrn ska det nog hinnas med en fika med henne och emelie :) Mysigt!


Vad vore jag utan min galna vän?
Du anar inte vad jag kommer sakna dig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0