Jag fattar inte hur ett halvår ska få plats i två väskor...

Håller på och packar för fulla muggar och det börjar fyllas på och då kom jag på att jag inte ens lagt ner träningsgrejjerna och en väska och toalettgrejjer och sånt.. Känner hur svetten är på ingång.. Funderar på att gå ut och ta en promenad för att rensa hjärnan och andas lite.. Dagens störningsmoment är syrran och mamma som ställer frågor som varför tar du inte tåg till oslo varför åker du från götene, ofta att det går att ändra nu, då kan dom lika gärna vara tysta, som jag inte har annat att tänka på.. Dom hjälper ju inte till precis.. Men mamma är en ängel som hjälper till och tvättar och allt..

Var hos mormor en stund och fick den kokta kasslern :P inget vidare.. Kusin elin och nellie va där :) Elin sa en del peppande ord.. Sa hejdå till pappa idag också, börja gråta både när jag sa hejdå till pappa och mormor och syrran.. Hatar avsked, kommer väl lipa som en liten sill när jag ska med bussen... Hoppas allt finns i mina väskor då..

Måste kolla upp om dom sänder grey's i norge, får inte missa det.. ska se reprisen från nång gån nu halv sex :) blir nog sängen tidigt idag.. Var för övrigt på bio igår med syrran och pappa, det va då jag insåg hur kul jag har med min familj.. Hur roligt vi tre hade det i rom i våras.. Jösses va vi skratta innan.. Sen somna pappa så anna fick putta till honom XD det kommer vi driva med honom läääänge.. Flickan som lekte med elden var det vi såg och den va riktigt bra tyckte jag :) Önskar pappa trevlig semester nu när han ska iväg till sardineien (P) blandar alltid ihop.. Ne nu tar jag med mif kameran och min ipod på promenix :D


Kommentarer
Postat av: mareeää

jag fick med mig sex månders packning i en väska, den du ;) fast sen vet du ju hur jag packar med :P fick köpa massa saker här. Har förresten skaffat en amerikansk mobil också, så om du vill ringa mig kan det vara lättast på 808 430 6217 :) annars kan du bara sms på den gamla, eller ringa där :) men bra att ha nummret i nödfall. Önskar dig allt gott . är så glad att du kom iväg! Puss

2009-10-03 @ 10:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0