Fyra timmar...

Japp, det är siffran på det antalet timmar det är kvar innan marre och hennes föräldrar lämnar lidköping.. För marres päron blir det dock bara två veckor.. Men för marre blir det 6 månader... Gick på stan med marre o emelie och när det var dags o säga hejdå så gick det inte att hålla tillbaka, grät hela vägen hem från stan, från bussen och när jag klev innanför dörren... Trodde ärligt talat inte att detta skulle va så svårt som det faktiskt är.. Men när jag prata med lisa förut, det är väl så just nu.. Sen "vänjer" man sig väl vid det... Sen sticker jag också och får ett nytt liv (tack & lov)... Ska träffa julia och höra med henne om allting nu.. Och om hon inte vill åka i början av oktober tänker jag åka själv första tiden, punkt slut! Nu ska jag sova iaf.. Jobb väntar imorrn :) Härligt.. Sen ska jag träffa julia... Men nu önskar jag marre ett stort Lycka Till! Är så glad för din skull att du kommer iväg på det här, vilken upplevelse alltså.. Inte alla som får testa på något sånt, måste kännas helt fantastiskt!




Gillar Winnerbäcks låt, jag får liksom ingen ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0