En härlig miniweekend i eskilstuna...

Nu har jag redan vart hemma en dag efter vår lilla weekend i eskilstuna :) Jag, marre och matilda begav oss från götene runt fyra.. Förts hämta vi gps hemma hos matildas far och sen börja vår resa :) Vi satt och tjöta skratta och hade sällskap av en mc knutt nästan halva vägen... Runt halv åtta så var vi framme hos våran emelie! Det var attans vilken fin lägenhet hon hade! Vi mådde som prinsessor hela helgen, speciellt när jag fick sova dubbelsängen med emelie ;) det ni.. Vi blev bjudna på god taccotårta och sen blev det filmmys i soffan, sen låg vi i emelies säng och bara tjöta.. Lördagen gick vi på stan lite och jag köpte inget :) jag har blivit riktigt duktig på senare dar.. Sen gick vi hem till emelie, käka lite rester och eftermiddagen tillbringades i emelies lägenhet och bara tjöta.. På kvällen gick vi till harrys för att äta och det var gudomligt gott.. Där satt vi i ca två timmar innan vi gick vidare till dekår, det var riktigt kul.. Fanns endel roliga personligheter där, svampen, west coast, nyberg, dr dekår m.fl... Vi hade sjukt kul där inne iaf.. Speciellt under vår lilla fotostund på dansgolvet.. Roligast var när vi skulle hem! Först skulle jag betala med kort och försökte få in det i busskortläsaren och när marre går på säger hon halv till stureplan XD och vi skulle till sturegatan :P galet.. Sen efter en nattamacka la vi oss..

På söndagen blev det slappt med film, heartbreak hotel.. Sen vid två tiden lämnade vi emelie och eskilstuna bakom om oss.. Det var verkligen en kanonhelg :) tack för det! På vägen hem öste regnet ner, men efter vi käkat i örebro kom solen fram.. Det var riktigt kul att köra med automat, var som ett tv-spel att bara kunna hålla på och gasa med knappar :P Och på kvällen började ensam mamma söker, favoriten av mammorna i år är det superblonda glada mamman!

Idag hämta jonatan upp mig vid elva för vi skulle upp till kinnekulle och ta kort.. Jag fick mig en lektion av hur man hanterar min systemkamera och det behövdes vill jag lova :P Sen börja det regna lite smått så vid två var vi tillbaka i källby, vi kika på dum och dummare.. Den filmen tröttnar man aldrig på.. Och vipps så var klockan halv fem och jag hade 20 min på mig att käka och fixa träningsväskan.. Spinningledaren va snygg :P hon om skulle haft det egentligen hade blivit sjuk.. Han hade riktigt bra musik på sitt pass också! Tummen upp för det.. Sen till min förtvivlan hade jag tagit med mig två små handdukar ist för en stor.. Klantigt!!

Nu ska jag sova.. Imorrn ska jag köpa material till mina tackkort.. Jag är för seg med det där, men snart ska det fixas :)

Lite bilder från helgen :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0