Då var vi inne i september...

I måndags var jag på spinning och sen åkte jag till syrran och vi körde vår mysafton :) Med sex and the city... Alltid lika trevligt.. PÅ tisdagen var det första september och kanonväder!! Låg ute och solade hela eftermiddagen och läste :) härligt.. Sen var det skivstångspass :) gillar verkligen det passet.. När jag och matilda åkte hem sa vi båda att det va så gött väder så vi bestämde oss för att gå en promenad, så vi åkte hem till varsitt och sen träffades vi vid åtta och gick en härlig kvällspromenad.. När vi kommer till det området nere vid vattnet, det nya.. Så ser vi tre (!!!) polisbilar med sex poliser vid ett hus.. Vi undrade först om de bodde där men så kom vi på att så många bilar kan man inte ha då, så vår nyfikenhet tog över och vi gick runt bostadsområdet och när vi kom utanför huset kom poliserna ut.. Vi var så nära på att fråga vad det handlade om, jag och matilda studsade av nyfikenhet.. Sen när vi kommer från busstationen möter vi en amulans, så det var ett jäkla pådrag i lilla källby igår.. Vi funderar på att ringa polisen eftersom de inte sa ngt på nyheterna eller i polisronden :P men dom får säkert inte säga något.. men gud så nyfiken jag är..

Idag har jag jobbat och så kom regnet också, nu börjar det kännas lite mer som höst.. Längtar som tusingen till norge :) ska bli så spännande.. Får nog ringa jossan sen...

Sen ska jag sälja en grå kavaj som jag aldrig använt, den är från VILA och är i storlek M, prislappen finns till och med kvar.. Köpte den för 499 kr och säljer den nu för 400 kr, kan tyckas vara dyrt, men den finns fortfarande i affären :) så då tjänar ni ju en 100-lapp :P Om någon är intresserad så är det bara att höra av sig.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0