Då var det lördag...

Gåradgen blev härlig.. Jobbade mellan halv åtta och halv två, fick även reda på att jag kan jobba ons- och fredagar september ut :) gött och veta! Sen Åkte jag in till stan, gick på stan och va fly förbannad över att min klocka inte gick och laga :( vet inte vad jag ska göra.. Gick lite i affärer, hälsa på syrran på salongen sen gick jag hem till mormor, fick lit smörgås och sen spela vi femhundra och jag vann jättestort :D Sen blev det stressat, in på hjertbergs med syrran och handla lite smågrejjer sen hem.. Lisa skulle komma halv och jag va hemma precis då.. Men hon va lite sen som tur va :P Sen käka vi med mamma.. Sen kollade vi på idol och sen kom jonatan och höll oss sällskap.. Sen kolla vi på en film med jennifer aniston.. Jag var riktigt trött efter för lite sömn och gått upp tidigt så det var skönt att få sova sen :) Idag blir det slappa fram tills jag ska in till stan och träffa tjejerna för mat, lite vin och bowling :) Mysigt! Sen har matilda lovat att hålla mig uppdaterad för det händer spännande saker :P hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0