Om en vecka smæller det...

Helt otroligt, har vart hær i 12 dagar nu och om en vecka kommer dom :) Ska bli så kul, men tycker ændå jag klarat mig fintfint sjælv, men man blir som en gammal tant som vill sitta och tjøta med alla på bussen, på stan och så :P haha.. Idag ær jag jættesnurrig, fick vænda hem tre gånger och det ær inte likt mig.. Adecco ringde imorse och fråga om jag ville jobba idag, inte så man tackar nej direkt. Så i veckan blir det fullt upp :) Mån 13-21, tis 13-21, ons 9-17, tors inget vad jag vet nu men då ska jag nog kolla boende nummer två, dær har vi havsutsikt, men lite længre till stan :P fre 16-21.. De senaste fyra dagarna har det inte regnat, vilket ær rætt så otroligt hær.. Va uppe på fløyen i førrgår och vilken utsikt!! Ni ska få se bilder det lovar jag.. Och siss, han har inte svarat :S har væl inte vart inne.. Vet du det? Och matilda :) kul o høra från dig, børjar du få resfeber æn? :) Kul att du får komma till værmen!! Gøtt med datorer jossan, har saknat det lite.. Får springa till bibblan :P Och mitt nya mobilgrejjs krångla så va tvungen att fylla på halebop iaf.. Tack min ømma moder.. Har sett ett pizzabud på moppe också :D trodde att det bara fanns sånna i spiderman och andra filmer, men icke... Hoppas det blir en lugn dag på jobbet och tiden går fort, vill hem och læsa ut min bok ;D har blivit en riktig læslus.. Kvællarna blir det tænda ljus, en varm kopp oboy och min bok! Kænns som man lever førr i tiden eftersom vi inte har någon tv heller. Men det funkar fint.. Hoppas mitt skattekort kommer i veckan nu så jag kan få min førsta løn.. Man får det var 14:e dag hær.. Spænnande.. satte upp en lapp på en brevlåda i min port idag.. Kom på førut att det hær ær førsta gången jag flyttat hemifrån :P lite kul! Hoppas jag vaxat ur ørona ordentligt så jag hør vad dom sæger idag.. Hoppas jag inte klantar mig och tappar en stor køttabete på golvet :D haha! Isf ær det væl jag som åker i backen :P klumpig som jag ær.. Hørde att sverige inte kommer till vm heller, inte før o vara sån men vænta vi inte bara på att inte klara ett kval? Det ska vara pøjka 21! Dom ær bra dom.. NU ska jag ta mig till busstation o se om det kommer nån buss.. Fixa busskort før 295 kr ist 650, tur att man kan gå som ungdom till 20.. Ha det gott! Kanske skriver imorrn igen! Ciao! Har fixat ett till nummer också så ifall ni får ett konstigt nummer kan det va jag ;) mohah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0