Nu førsvann solen...

Efter ha vart kalasfint væder i cirka en vecka som kom molnen øver bergen igen.. Va lite sånt dær regn man knappt kænner ute.. Har vart en bra dag på jobbet, tommy eller om det ær tony på jobber ær så skøn.. Han ær nog favoriten, alltid glad, trevlig och pratsam.. Dom tyckte det va jættekul att det hette sop-påse :P han høll på o tjøta om det hela eftermiddagen :D Men allt jag kan sæga ær att den killen har humor :P...Jag tyckte det va kul att drickan på utestællena kallades før husbrus.. Har fått mitt førsta brev också, fick mitt skattekort på en vecka! Gøtt, så imorrn blir det øppna bankkonto, fick jobb lør också så nu har det vart jobb mån-lør, kænns gøtt.. Nu ska jag till bokhandeln och se om jag kan finna mig någon bra bok nu nær jag læst ut, låt den rætte komma in.. Tog ett tag innan man kom in i den, men efter man lært kænna boken lite blev den bættre :) SKa førsøka komma ivæg till lægenheten vi ska få också, kanske hinns med imorrn.. Ska dra nu...

Kommentarer
Postat av: Emelie

alltid lika kul att läsa om dina tokigheter baby :)

saknar dig och det verkar som du trivs redan eller har jag fel? Sen, jag vill ha din adress :D! men du ska flytta nu elr? så jag kan ju ta din adress när ni flyttat (: PUSS hjärtat.

2009-10-16 @ 08:48:03
Postat av: julia

lisa, jag har skaffat en såndäringa blogg! ;)snart åker jag! helt galet! PUSS

2009-10-17 @ 10:52:24
URL: http://juliaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0