Nu är vintern på ingång..

Inte för att det överdrivet kallt utan för vintertiden nu börjjat, vilket vi glömde av :P gick o undra varför mamma inte ringt, men då var ju klockan bara 11.25.. Igår jobbade jag, mysig dag på jobbet, härlig stämning.. Tjöta hela rasten med en trevlig filur.. Han sa för övrigt att bergen va en mycket finare stad än oslo.. Och marie är så himla skön :D Dagen gick jättefort, sen åkte jag hem, visste att jag kunde komma till julia o dom men va lite halvseg.. Laga lite mat som alla andra i min korridor bestämde sig för att göra samtidigt.. Jonas kläckte kommentaren, nudlar igen eller? Han har nog bara sett mig käka nudlar ;P Jag svara stolt, idag blev det ris ;D.. Dom hade gjort paj, såg sjukt gott ut.. Sen fritera dom potatis :P Och jag fråga om dom skulle äta det tillsammans, så säger jonas den klockrena kommentaren, säger hon som käkar nudlar & ris... Sen stack jag till sandviken, blev uppmött av julia och vi tog oss en promenad.. För första gången för den här hösten använde jag mina stövlar :0 uscha.. Är nästan lite för varmt för det än.. Riktigt fint höstväder här.. Fixat internetbank nu också, sen har jag läst ut sista boken av stieg larsson, luftslottet som sprängdes.. Riktigt bra! Nu ska jag skriva om mitt cv, kanske ska söka lite extrajobb..





























Kommentarer
Postat av: Emelie

det låter som du trivs bra :)

Jag saknar dig och dina tokigheter <3

2009-10-25 @ 14:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0