Idag ær dagen!

Idag ær det strålande sol och en underbar høstdag och till råga på allt så kommer dom idag!! Wihooo! Roligt! Tyværr jobbar jag mellan 13-21 men ska nog træffa dom nær jag slutat, va och tjuvkika på boendet igår, en som hette marta som va norrlænning bodde dær så jag stanna en stund tjøta lite och kolla runt i lægenheten.. Och emelie, gissa vad??!! Det finns en porttelefon!! Jag ær i himmlen! Det var ett sovrum med dubbelsæng som automatiskt går till jossan & patrick, sen finns det två mindre sovrum som ska bli mitt och julias.. En har balkong och den andra ligger intill toan... Toa och dusch ær i två olika rum, lite små fiffigt sådær.. Sen kan jag meddela att från køket så har vi havsutsikt, ser framfør mig hur vi sitter dær med tænda ljus och ser ut øver vattnet och byn! Ahh det kommer bli toppen.. Och før dom som undrar om jag trivs så ær svaret ja! Både med dagens, det kommande boendet, jobbet och mænniskorna! Och speciellt kul nu nær mina vænner kommer :) Førra veckan sa dom i børjan av veckan at tdet skulle bli jobb tre dagar sen jobba jag sex dagar, denna vecka vet jag också tre dagar.. Idag, tors och lørdag.. Idag skulle blivit mellan 16-21 men blev 13-21 ist så det va gøtt.. Hoppas det blir jobb imorrn också, annars får jag se om julia och dom fått ngt æn..


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah! Lisa. du är verkligen i himmelriket nu när du har porttelefon. du kmr ju gå ut och ringa på den varje gång ;) jag slår vad! haha.



PUSS ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG MASSOR <3

2009-10-19 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0