Flummtider i bergen...

Skrattar högt varje gång jag tänker på det, när vi åkte hem från ikea igår satte sig en lite halvsleten äldre illaluktande man brevid julia, sen tappa han tre kronor på golvet och så tänkte julia ta upp dom åt honom för att vara snäll och han bara skriker, RÖR DOM ICKE!!!! Hela bussen va tyst :P gapskrattar varje gång jag tänker på det.. Då gickvi dock på överenergi allihopa eftersom vi gått upp tidigt o jobbat.. men vi hade riktigt kul på ikea. Köpte glass och det blev fel och så skulle vi köpa en ny, så smaka det ingen skillnad på vanilj och choklad.. Det går inte att förklara men vi hade skitkul.. Speciellt när vi kom hem och vi skulle sätta upp gardinen och den va för kort.. Så kom jossan på att vi kunde ta änden på ett paraply, så vi drog och drog.. Och det blev klockrent.. Sen satte vi ihop mitt trappsteg/pall :)

Imorrn ska jag flytta in på riktigt, måste blogga oftare för jag kommer inte ihåg allt.. Hoppas mina töser hade det bra i danmark också.. Nu blir det film med smootie..


Kommentarer
Postat av: B2

Om det är oss du menar så ja vi hade det toppen :P Mycket te och kortspel ;) och en hel del shopping för min del^^ Ska försöka slänga in ett blogginlägg om det imorn som du kan roa dig med :) Önska mig lycka till för imorn ska jag ha tenta :O huuu!

2009-10-29 @ 22:33:27
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0