Wihoo va skojj...

Pappa har fått jobb, två på en vecka! Jag är så fruktansvärt glad för hans skull! Själv har jag jobbat som städerska de två senaste dagarna, fått gå upp 04.40 den är mindre go.. Trodde det var sista dagen där idag så jag lämna in nycklarna och när jag hämta jackan o väskan så hade jag fått sms där dom undra om jag kunde jobba imorrn också, så jag fick gott gå och hämta nycklarna igen.. Så imorrn blir det städjobb och sen iväg till meny för att jobba 13-21.. Gött, sen hoppas jag på sovmorgon på lördag.. Redan nu känner jag mig trött.. Men ikväll ska vi iväg och träna :D antingen spinning eller vektstang :D ska bli så kul.. Har verkligen kommit ur form totalt :S Det är några saker jag saknar hemma, kunna träna regelbundet, få köra bil och självklart nära och kära.. Hoppas julia kommer hem snart också.. Tomt kylskåp har vi också, vi måste handla idag.. Måste städa mitt rum också, får bli till helgen.. Då kanske vi ska kikampå new moon.. Vill se luftslottet som sprängdes också.. På söndag ska mvi ha första adventsmys med glögg och pepparkakor.. Kan inte fatta att julen redan står i farstun..

Va sjukt kul igår när jossan kom hem igår o va trött, man kunde tro att hon va full :P sen gjorde jag o julia en bumbikul grejj som vi inte gjort sedan vi var mindre och det va exakt som förr.. Julia tröttnar och jag sitter och skrattar och ber henne titta upp.. Riktig mysig kväll alltså :)

Vart är alla? Hoppas någon kommer snart.. So long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0