Veckorna bara springer förbi...

Fick vara i en annan meny butik idag och jösses vad jag sakna oasen, jobbarkompisarna och att känna sig hemma.. Det va lite trist.. Blev jobb mellan halv tio och fem.. Sen hade det börjat regna vilket va lite segt.. Missa en buss som gick till sandviken så jag gick hem ist.. Hoppas på att få jobba på meny oasen i veckan.. Va ju helg igår känns det som och imorrn här det redan torsdag, kära hjärtanes säger jag bara.. Har äntligen fått in lite nya låtar på min ipod.. Jullåtar :D finns ingen bättre jullåt än, do they know it's christmas.. Och av de svenska, när julen kommer till stan.. Blev avundsjuk när jag läste syrrans blogg och hon skrev att hon skulle till uppsala i helgen och dom skulle ut på nationer.. Vill också hälsa på i uppsala, va så himla kul sist.. Blev ju så galet på söndagen så jag fick stanna en natt till och ta ett morgontåg hem och åka direkt till skolan :P tider det.. och nu är det nya tider, kommer ni ihåg den serien ^^

Julia har gjort en dundergrejj idag.. Hon skrev in koden till hennes internetbank uppochner och sen undrade hon varför det inte funka :P hahah!

Kolla på lite gamla bilder.. Här är när vi varit på ikea och ska sätta upp gardinerna och gardinstången va för kort :P

 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0