Slutspurten på veckan...

Då var det återigen söndag här i bergen.. Och det är fars dag dagen i ära.. Grattis pappa.. Dagen har vart lugn, sett på film och vart ute och gått och sen ätit kladdkaka ;D fina grejjer det.. Igår var det en sjukt kul dag på jobbet, skratta och hade allmänt kul och det var många norskar som inte fatta vad jag sa, då fick ragnhild rycka in, världens coolaste brud.. I slutet av dagen skratta hon och sa jävla svenskar alltså, efter jag frågat om jag kunde få lite papper :P Hade askul med marie, vi sjöng surfin' bird hela dagen.. Sen var det smockfullt på bussen hem.. Gick sen hem till sandviken, mötte patrick o jossan som skulle ut och äta, så jag haffa dom och tog ett kort på dom ^^ sen duscha jag och käka lax och makaroner med god sås.. Sen gjorde jag o julia scones till dansbandskampen.. Askul att zekes gick vidare ;D sen prova vi kläder för vi tänkte dra ner till stan o kolla läget.. Så vi korka upp vinflaskan och satt o tjöta :) underbart mysigt.. Sen gick vi ner till stan halv tolv, var fullt på fruktbaren vi ville gå in på, sen är det 20 på det flesta ställena.. Så det sluta med att vi satte oss på burger king och tog varsin glass.. Va riktigt mysigt och utsikten va inte helt fel heller.. va en sjukt het vakt därinne och julia kolla in killen som jobba i kassan, så vi satt o njöt ett tag :P Sen drog vi oss hemåt vid två tiden..

Nu ska jag sova och vakna upp och se sista avsnittet av ensam mamma söker.. Så spännande.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0