Om en månad är jag på svensk mark...

Om redan en månad ska vi åka hem för att fira jul.. Tiden går fort som vanligt.. Va en jättekul dag på jobbet igår.. Råka dock kutta mig i fingret och kunden skulle bara ha fler grejjer så jag fick jobba med en hand och en arm :P innan jag kunde gå iväg och hämta plåster.. Idag har det vart en lugn dag, tvättat, städat trappen, kikat film mm.. Patrick sa den mest klockrena kommenaren när vi kollade på, låt den rätte komma in (vi såg den på engelska, lite sjukt) är det här den första filmen i twilight serien? Jösses va vi skratta och vi fick förklara att det här var en helt annan film.. Kan säga att boken va så mycket bättre, men så är det ju alltid..

Sen nästa helg ska vi antingen se new moon eller tredje och sista filmen i millenium serien.. Läste den boken och den va jättebra. Kändes som man såg tvåan nyss :P

Nu ska jag nog kika på nån film, har pissenisse tiden 16-21 imorrn.. Bättre än inget, men får nog börja söka lite annat sen efter jul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0