Lisa drömmer sig bort i klädvärlden...

Sitter och kollar på godbitar från olika klädsidor.. Fann mig en jättefin klänning, skulle passa perfekt till jul och fest :D grrr! Ska lägga upp lite finigar jag sett.. Ikväll blev det mys med cookies och änglar och demoner.. Jobbade 8-16 i en sparbutik.. Busschauffören fick ropa upp när jag skulle gå av, mycket snällt :) Imorrn blir det jobb på meny mellan 10-18, brukar vara mycket att göra på lördagar.. Sen kanske jag o julia ska gå ut och ta en drink eller nått, får se hur pigg man är, men det vore mysigt :)

Såg en i den gammaldagsrosa inne på vila idag, så himla fin är den! fast till ett par jeans dock.. Tredje är en grymt fin topp och hennes frisyr va sjukt snygg och siss, boka in en frisör tid för ljusfärg den 22:e eller 23:e :) tack.. En fin vårjacka också :P men nu ska jag gå och sova.. Sen på söndag blir det ledig dag :) skönt det.. Hoppas på ännu en regnfri dag :D första dagen jag använde vinterjacka idag också :P spännande.. Vi hade minst sagt en tumult gåväg hem, en kille som kom springandes bakom oss gjorde oss minst sagt rädda, iaf mig som började skrika som en stucken gris.. Och imorrn ska jag stycka grisarna själv, då får vi se vem det är som skriker ;P Natti!




Kommentarer
Postat av: Sis

Tjaa!! Hälsa grattis till dom! Dom måste väl vart ihop längre än ett år?! Japp, vi får fixa en tid där vettu! :P Vi får ringas snart tycker ja, har ju inte hört nåt på skitlänge! kram på dig

2009-11-07 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0