Hela världen är så underbar...

Lyssnar på jag är en vampyr med markus krunegård, bra! Inväntar jobb men orkar inte resa mig för jag ätit så mycket frukost, två mjuka smörgåsar, ett knäckebröd och en pannkaka :) gott.. Ska jobba mellan 10-18, jag är den ända i samboligan som ska jobba idag.. Men jossan och patrick är uppe med, dom firar ett år idag, grattis till dom :) Nu ska gå och byta om sen ska jag gå ner till bussen.. Ikväll blir det dansbandskampen, får se om jag o julia går ner till stan, kom på att vi glömt köpa vin.. Vill gärna gå ut och ta något och dricka men jag blir så jävla snål.. Man kan inte unna sig sånna saker, men om vi ska va här till maj så bör vi nog det.. Tjao.. Funderar på att köpa något av det jag la upp igår :P tihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0