Hej hopp...

Nu var det ett tag sedan det blev ett inlägg... Jobba på meny i måndags.. Var rätt mycket mat över och ni skulle sett va jag plocka med mig :P hahah.. Massa pasta, biffgryta, pytt i panna mm.. Så vi har haft mat hela veckan.. Sen har jag vart på ett hotell, fick vara diskare där, inte världens roligaste jobb men det funka.. Igår ringde dom och väckte mig 07.14 och fråga om jag kunde jobba och jag bara visst det kan jag, vilken tid.. Hon sa, kan du va där på en halvtimme? Jag bara öhh det kan bli svårt, hallå jag ligger i sängen och är yrvaken.. Men jag kom faktiskt dit på et timme.. Jobba i en cafeteria, fick bre mackor och fixa med disken och lite annat småplock.. Sen träffa jag julia och jossan efter jobbet :) sen gick vi och handla lite sen gjorde vi scones på kvällen :) Riktigt gött.. Sen har jag äntligen fixat änglar och demoner, va tillbud så den kosta bara 99 kr :D så familjen! ni behöver inte köpa den :P

Börjar inte förrän 16.00 idag så jag ska till lagunen och hämta filmen.. Sen såg jag att eve lagt upp lite bilder från vår semester i somras, säger bara yeeyee.. Kan också säga att jag trivs toppen :D och så har vi bokat resa för en liten hemtrip över jul :) vi är hemma mellan 21-28 dec, blir lagom det :) mysigt med jul.. Vi har planerat att bygga ett pepparkakshus :D vi köpte pepparkakor igår :D göttgött..

Här lite bilder från vår mysiga semester, en trip med kanot genom ängelholms samhälle. Vår cykeltur till båstad (som resulterade sig i en mardrömscykeltur över hallandsåsen i regn och motvind, det som börja så underbart och fridfullt, då visste vi inte att det skulle ta två timmar :P) Ni skulle sett syrrans min då det kom ett stort svart får springandes :P haha..













Kommentarer
Postat av: Sis

Underbara bilder, och minnen! =) Miss you, tur för dig att du kommer hem en vecka över jul, blir toppen! = ) Kram

2009-11-05 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0