Breakfast at tiffany

Idag blev det ännu en dunderfrukost, fattiga riddare :D gött.. Igår va det räksmörgås, lyxigt som bara den! Härligt när jossan får med sig mackor och bröd överhuvudtaget.. Sen kolla vi på dansbandskampen från igår, julia sa att några av hennes kompisar va med i zekes och dom va riktigt bra :) Dom fick även flest röster.. Nu verkar det bli matlagning.. Idag hämta vi dom sista grejjerna i min lägenhet :) så nu bor jag officiellt i sandviken med kompisarna :) Känns toppen! Min ömma moder ringde förut, cool brud det där.. Hon har ordnat min älsklingsklocka :D sen är mam o pap så underbara och skickar min jacka + en cosmopolitan :D Nu ska jag käka lite, Byebye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0