Varför inte en tur med häst och vagn...

Gårdagen vaknade jag ruskigt sent, halv tolv var klockan tror jag, kanske inte sov så mycket mellan torsdagen och fredagen.. Dagen spenderades ute i solen med min ömma moder :) så fruktansvärt skönt.. Sen tog jag en härlig dusch och sen skjutsade mamma in mig till stan.. Hamnade inte speciellt oväntat i majåker ^^ och dit kom även emelie <3... Vi gav oss ut på cykel och sen sms:a viktor och så åkte vi iväg till läckögrillen och umgicks lite med honom :) alltid lika trevligt.. Efter vi suttit där ett tag så cyklade vi hemåt igen.. Sen tog vi bilen ner och var hos wester en kort stund..
Tilllbaka i marres stuga så käka vi lite gott och sen kollade vi på en film som hette accepted som var ganska rolig ;)

Idag har jag jobbat och vart i stan en sväng.. Har åkt runt och lämnat cv till lite olika ställen, fick kalla fötter och blev jättenervös så jag var tvungen att åka ett varv innan jag kunde åka tillbaka.. Sen satte jag mig på en bänk på villbadet och bara satt där ett tag, lekte lite med min lilla älskling :) Påväg hem från stan såg jag något grymt kul och tokigt, ett par kom åkandes med häst och vagn och lyckades skapa en maffig bilkö bakom dom.. Dom borde hålla sig på privat väg.. haha Såg ganska komiskt ut ^^

Måste säga att helgen vart riktigt bra, tänkte nästan skriva perfekt men det är lite väl att ta i :P Fredagen var sjukt mysig :) jag o marre kan verkligen underhålla oss själva ^^ sen skadar det ju inte att jag vann på äventyrsgolfen :P hehe... Lördagen var toppen med sol, emelie och marre :) Hunnit med att träffa de flesta :) Känner hur spontaniteten smyger sig fram såsom sommaren :)

     

   

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0