Tisdag den 5 Maj...

Då var snart tisdag till ända... Dagen har i stort sett bestått av skratt och kortspel.. På filosofin fick vi tillbaka våra inlämningar, en som inte alls kändes bra och jag vågade inte ens läsa igenom den innan jag lämna in den.. Ochh det fick jag vg+ på och han tyckte jag hade börjat fatta vinkeln med filosofin ^^ fast i slutbetyg blir det ett vg, det är jag ganska säker på.. Jag tyckte det var ganska komiskt, men så fort man lämnar in något som känns dåligt så går det oftast över förväntan.. Sen efter skolan så pyste jag iväg till friskis och tränade lite med kim.. Träffade på J där också, han är alltid lika trevlig, kan inte riktigt släppa honom.. Jag säger bara våren 08 :) och karnevalen, vilken avslutning på den kvällen :) glömmer jag inte i första taget..

Nu ska jag plugga och göra lite nytta :) hehe..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0