Skön dag...

Dagen har vart riktigt nice! Åkte in tidigare idag för att fixa ett skolarbete, fick även redovisa det idag och det gick nog fintfint :) Sen hade vi i princip inga mer lektioner, fick jobba självständigt med uppgifter,, Vi satt som vanligt och spelade kort ett bra tag :) Sen tog vi oss en tur på staden innan vi begav oss mot resecentrum där jag köpte mig en glass innan jag tog bussen hem, marre skulle till matilda idag så henne får vi inte se förräns på fre :/  Väl hemma solade jag en stund innan jag och matilda knöt skorna och tog en räjäl långpromenad, gick hemifrån 17.00 och kom hem 19.55 :P Vi gick förbi lasses grotta och genom hagar och åkrar och upp i blomberg och hem :) tog sin lilla tis, men grymt härligt.. Är ganska seg i benen nu.. Ska duscha och lite så nu :)



Kommentarer
Postat av: Mellis

men låter härligt hörru med en härlig promenix & vilken fin bild du fångat :)

2009-05-12 @ 21:22:41
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0