Sjung om studentens lyckliga dar...

Då var helgen snart till ända.. Fredagen tillbringades tillsammans med marre och anna :) först en promenad med lite fotografering sen spela vi lite buzz hos anna och vi kan ju komma fram till att det finns saker jag är bättre på ^^ Sen åkte vi till skara och kika på lasse lind som spela på kullenfestivalen, träffade även julia där :) Slåss i dina kvarter är riktigt bra :) Efter det pyste vi vidare mot lidköping.. När jag skulle åka ifrån marre startar inte babben, marre och bengan kommer ut men hon ville inte, så marre var så snäll så hon körde hem mig :) På lördagen hittade vi ett mycket enkelt fel till dettta.. Mamma hade lagt fel matta under så kopplingen inte var i bott :S

Lördagen blev det jobb och på kvällen studentfest ;D Roligast var det att se alla som vart med på älvaslaget som bränt sig, fått de allra märkligaste brännorna :P efter solglasögon och annat.. Vi anlände halv åtta och först var det mingel och sen fick vi sätta oss till bords, blev ett herrans liv.. Men jag fick som tur var sitta brevid frida, sen satt elina, diana och hannah och sara där med :) Sen var det lite tävlingar och kristin hade självklart bestämt att jag skulle upp på sen, äta rå korv var vedervärdigt.. Sen spela the ploy, mkt bra! Fast jag stod längst fram så folk puttade bakifrån så jag har fina blåmärken under knäna idag :( Jag drog hem ca halv två.. Men jag hade riktigt trevlig kväll.. Hoppas jag kan nalla lite bilder från folk..

Idag blev det en tur till skövde med matilda :) fick köpt skor till balen, svarta pumps med rosett i bak och hög klack!! Hör på den du lisa ;) sen ett par utspringsskor.. Köpte även en klänning, en tröja och en t-shirt :) inte meningen men sånt händer :P Var hemma runt fem igen, va en sväng i stan och hämtade lite saker hos emilia :)

Lite bilder från helgen :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0