Liten uppdatering....

Nu har jag inte bloggat på ett tag, om jag ska erkänna kan en anledning vara att jag blivit lite skrämd.. I onsdags i skolan hittade jag min blogg utskriven, ca 16 sidor, undrar om det är någon som driver med mig :P

I måndags höll vi ett föredrag om vårt företag, pikaboo på edward hotell :) vi var riktigt nervösa innan, men det gick jättebra och dom var riktigt nöjda.. Jag och lisa följde med marre hem och så låg vi i marres säng och snacka om allt och inget, kändes som man gick i ettan igen :) Efter tisdagen blev dte långhelg, ledig mellan ons-sön :) härligt! Onsdagen tillbringades med marre och viktor, vi kika på film och spela sällskapsspel :) Tiden gick jättefort och rätt som det var ringde matilda och sa att jag kunde hämta dom :) Jag och marre kika på vänner tidigare på kvällen och det programmet kan man bara älska, jag skratta så jag storkna..

Idag har jag vart och busat på annas salong :) vi har testat balfrisyr.. Blir nog lockigt heluppsatt, fast det hänger ner lite i nacken.. svårt att förklara :P menmen.. blev kvar där till ca halv tre.. Jag fick också leka frisör för syrran skulle tvätta håret så jag fick göra det ^^ och det va skojj men jag var verkligen helkass!! hahah!
Idag har vi även sett änglar och demoner på bio.. Den var riktigt bra faktiskt :D fast jag och anna börja skratta där det inte passa in och då börja pappa också göra det, så far min hade hört några som hyschat åt oss... Men som tur var dt ju mörkt så ingen såg att det var vi... Men så var jag smart och avslöja oss utanför bion när jag börja skratta igen :P haha.. Och som vanligt går det inte beskriva hur roligt det var för man måste själv vart med ^^

Imorrn ska jag hjälpa pappa köpa kavaj, sen ska jag träffa marre så kanske vi ska kika på mumsmåns och jag ska vinna nlt tävlingen, sen ska vi nog kika på fotbollsturneringen som skolan anordnat..  Nu blir det dusch, sex and the city och sen sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0