Helgerna blir bara bättre och bättre...

Måste säga att det vart ännu en bra helg.. Fredagen startades i skolan bibliotek där vi gjorde färdigt våra arbeten i internationell ekonomi.. Sen väntade lite käk.. Sen satt vi och spelade kort som vanligt :P och vi köpte även biljetter till talangjakten vilket gjorde mig lite smålycklig.. Vid tolv åkte jag och elin iväg mot uddetorp där möttes vi av julia ;) sen såg vi när lina och tobias och alla andra uddetorps elever sprang ut.. Sedan åkte vi tillbaka till skolan och jag visade julia runt lite för hon och elin skulle hem till lina sen..  

Vi drog till anna en stund efter vi vart o hämtat min jacka och marres grejjer.. Där hände en sjukt rolig incident med gröt ^^ Sen var jag, lisa o alex på talangjakten och det var riktigt bra :) the ploy och valdemar var kvällens favoriter.. The ploy vann sen :) Sedan åkte vi hem till frida för party, fick låna en klänning av anna.. Det var riktigt trevligt där, calle och johannes kom förbi också :)

Vi tog en sväng till bowlinghallen och gabriels ^^ träffade massa härligt folk.. Tex brorsans kompisar, käsekatten och massa andra, sen ringde jag ett par roliga samtal :P höhö.. Vi lekte lappleken och spelade kort på gabriels :P mkt roligt..

Lördagen blev sjukt oplanerad men blev riktigt trevlig till slut.. Var med marre och emilia, sen åkte vi och träffade en kär vän till marre ;) en mycket mycket kär vän och hans vänner, det var ganska underhållande ;P När dom åkte till bowlinghallen så drog vi hem till marre igen och kollade på american pie - the wedding.. Sov till halv elva idag :O helt sjukt.. Idag blir det iaf fotboll klockan fem med emilia och matilda :)





 









   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0